فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد خبر داد:

 ساخت ۱۶ واحد مسکونی در مناطق کم‌برخوردار تایباد توسط جهادگران بسیجی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با کمک خیران از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در مناطق کم‌برخوردار شهرستان ساخته و یا مرمت و بازسازی کردند.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۰۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سرهنگ پاسدار حسین شمس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان با هزینه افزون بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

 وی با بیان این که گروه‌های بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی در تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان هم مشارکت دارند افزود: از ابتدای امسال ۱۱ واحد مسکونی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیازمندان در این شهرستان با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال تعمیر و مرمت شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد بیان کرد: علاوه‌برآن بسیجیان جهادگر برای اتمام ساخت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای محرومان و نیازمندان افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه کرده‌اند.

 شمس مطرح کرد: ادارات و دستگاه‌های متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب‌های آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی همکاری بسیار خوبی انجام داده‌اند.

 وی عنوان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون جهادگران بسیجی به کمک خیران سه کلاس درس با صرف هزینه ۳۵۰ میلیون ریال برای دانش‌آموزان مناطق روستایی ساخته‌اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد اذعان داشت: هم اکنون ۱۲ طرح عمرانی شهری و روستایی برای محرومان این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد در حال انجام است که برای تکمیل آنها بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

 شهرستان تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا و جمعیت افزون بر ۱۴۵ هزار نفر در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار